Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

vrijdag 4 mei 2007

Beginnen

Sinds eind 2006 ben ik bezig met het werken met textiel. eerst ben ik bezig geweest met het oriënteren en begon met het maken van quilts. Ik maakte een paper piece van 3 kippen op stok en een kerst loper voor op tafel. Ondertussen heb ik van oude stofjes blokken gesneden en er een grotere quilt van gemaakt voor op de bank om lekker onder te liggen als het even wat frisser is. Zelf heb ik uitgezocht hoe ik o.a. het paper piecen moest doen en de quilt kon maken en even later ging ik naar een workshop/bee (waar mensen samenkomen om te quilten) waar ik kon leren van de ervaringen van anderen. Ik ben behoorlijk leergierig en kan in korte tijd veel opnemen en probeer van alles uit. Door mijn creativiteit heb ik in korte tijd nogal wat stofjes kunnen "vinden" voor niet al te veel geld. Stoffen kopen in een quilt winkel vind ik nogal duur dus ben ik blij als ik weer iets leuks gevonden heb. Door aan vrienden familie en bekenden te vertellen dat ik graag hun "oude" kleding wil gebruiken is mijn "naaikistje" ( zo noem ik mijn werkplek) al behoorlijk vol met allerlei lapjes.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage