Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

woensdag 6 april 2016

Aronskelk

Bij het  Mentoraat o.l.v. Andrea Gulickx waar mee bezig ben kreeg ik wat opdracht waar ik veel plezier aan beleefde vooral door het prachtige lijnenspel en het vervreemdende. Daarbij gebruik ik mijn zelfgeverfde stoffen al zie je daar niet veel van terug. Ik heb aronskelken en gras gebruikt.


Deze vond ik het mooist in zwart wit




1 reacties:

Blogger Dzjiedzjee zei...

Hoi José,
Ik kwam toevallig op je site terecht. Ik wilde gewoon even zeggen dat ik je foto's zeer mooi vind. Vooral je macrofotografie vind ik gaaf!

Groeten uit Sneek!

Gert Jan
www.gertjanhermus.nl

18 april 2016 om 10:54  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage