Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

donderdag 10 april 2008

Lekker bezig

Even lekker uitrusten met "mijn" hondje Chocoma ( dat is Swahili voor knap) Ik noem haar meestal Choky.

Inmiddels ben ik lekker bezig met van alles en nog wat . Ik heb erg veel ideeën maar kan ze niet zo snel omzetten in ....... wat dan ook. Ik vind het moeilijk het om te zetten op het platte vlak. Als ik s'nachts wakker ben heb ik soms zoveel ideën dat ik geneigd ben mijn bed uit te gaan en dan aan de slag, maar ja als je dan moet gaaan werken is de energie al op, dus doe ik dat niet en probeer toch in slaap te vallen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage