Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

donderdag 2 oktober 2008

Van mijn liefste Marion kreeg ik een prachtig boek op 3-5-2006 toen we samen een lekker dagje uit waren in Gelderland. Ik heb uit het boek mijn eigen compositie gemaakt. Ook wist ik toen nog niet hoe ik met de naaimachine moest quilten door de transporteur uit te zetten dus met veel geduld en gemanouvreer is het me zo ook gelukt zonder de transporteur uit te zetten. Ik ben er vele uren mee bezig geweest, veel geleerd en ben er trots op.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage