Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

donderdag 2 oktober 2008

Onstaan
afmeting 105 x 85 cm
Uitdagend vind ik het om steeds iets anders te proberen.
Dit is een van de eerste werken die ik heb gemaakt en te bedenken dat ik nauwelijks stofjes had om mee te werken. Dat triggert tot extra creatief zijn. Ik kreeg wat stofjes van mensen via het quitlvirus. soms waren het leuke lapjes maar ook hele kleine stukjes die ik tot dit geheel heb gemaakt.
Het heeft op de tentoonstelling in Rijswijk 2007 gehangen.
Eén extra leuke reactie die ik kreeg van o.a.Rita Berghuis was dat ze kon zien dat het plezier ervan af straalde. Dat vond ik een mooi compliment.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hallo Josè,Ik je website bekeken hoor,wat een mooie kleden en tassen kun jij maken zeg.
Vooral die tas vind ik erg leuk. Groetjes van Sjany (vriendin van Hennie Bor)

16 september 2009 om 19:43  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage