Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

vrijdag 16 juli 2010

Lekker aan de slag
Vlindertuin afmeting 50 x50 cm
Veel belangstelling voor de tentoonstelling in Rumah kita erg leuk om te horen dat vele mensen zoiets nog nooit hadden gezien.Ik loop bijna naast mijn schoenen.
Gelukkig is er weer tijd om nieuwe dingen te maken. s'Morgens sta ik al vroeg op en soms ben ik voordat ik naar mijn werk ga ben ik lekker bezig. Lang geleden heb ik dit soort vlinders ontworpen en gemaakt. Nu vond ik het leuk om ze in stof te maken en dit is het eerste resultaat.

2 reacties:

Blogger Corryna zei...

Je maakt werk in een mooie stijl. Ook deze is leuk geworden.

16 juli 2010 om 21:52  
Anonymous Doetie zei...

Ohhh wat een leuke, mooie en dromerige stillevens maak je José.... Ga zo door, ik blijf je volgen hoor!

26 oktober 2011 om 17:48  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage