Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

dinsdag 30 maart 2010


Lapjeskatten 3
Afmeting 50 x 50 cm (verkocht)
Materiaal ;canvas div. stoffen, acrylverf, Tyvek, , knoopjes
Lotje één van onze poezen lag zo lekker met de pootjes naast elkaar bij me te slapen. Ik heb haar globaal getekend en in stof uitgewerkt, maar een poes is maar zo alleen daarom heb ik er een mooie rooie bij gemaakt.
Versneden
Afmeting 67 x64 cm
Materiaal stof, behang, knoopjes, kant, molton, diverse garens.
Sommige stoffen en knoopjes heb ik zelf geverfd De knoopjes komen uit mijn verzameling.
Door verschillende vierkanten te maken en te versnijden krijg je soms een verrassing als deze.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hoi José,

Ziet er erg leuk en profesioneel uit.!!
Ik ben erg trots op je en vind het leuk om bij jou te merken dat je zóveel inspiratie hebt.
Dit beloofd veel kunstwerken uit eigen bodem!!

Liefs van Marion

30 maart 2010 om 16:04  
Blogger Hennie zei...

Hallo José.
Je heb weer een prachtig doek gemaakt met de poezen.

Ik hoop dat je op de tentoonstelling wat doeken kunt verkopen .want ze zijn het waard
Heel veel succes
liefs Hennie

7 april 2010 om 11:13  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage