Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

maandag 11 april 2011

vlinder met klaproos

  1.                                                           Vlinder met klaproos
                                                               Gemengde techniek
                                                               afmeting 50 x 50 cm
                                                      Materiaal diverse stoffen en garens,
                                                           kralen, papier, acrylverf


    

    1 reacties:

    Anonymous Anoniem zei...

    Hoi Lieve José,

    Ik wil je succes wensen maar vooral dat je kunt genieten van jouw 2e culturele ronde. Ik ben trots op je met wat je de laatste tijd weer gemaakt hebt. Ziet er zo verzorgd en profesioneel uit. Leuk om dit van zo dichtbij mee te maken.

    Liefs Marion

    15 april 2011 om 15:50  

    Een reactie posten

    Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

    << Homepage