Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

zondag 1 januari 2012

Een nieuw jaar een nieuw project.
Afgelopen maand heb ik een leuke opdracht gekregen nav de tas/ jas v d sjamanentrommel van Henny.
Het maken van een Djembé tas voor een jongeman die voor een groot deel van het jaar in Equador woont en  leeft.
Hij wil graag dat er een zeemeermin en dieren van de Galapagos eilanden worden afgebeeld op de tas o.a. een schildpad, arend, zeeleeuw en de blauw voet vogel wat ik een grappige  vogel vindt. In juli als hij terug komt zal ik de foto van de tas plaatsen want hij mag hem het eerst zien.






0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage