Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

vrijdag 20 mei 2016

Koolmeesje

In onze achtertuin komt elk jaar een paartje koolmeisje nestelen. Ik hoop altijd te kunnen zien dat de kleintjes gaan uitvliegen. Dat is me één keer gelukt.
Dit jaar was er een kleintje te vroeg uit het nest "gevallen"?
Echt goed vliegen kon hij nog niet 
en moeders mooiste is het nog niet
wel vaders liefste die met wormpjes aankwam om het kleintje te voeren
Ik heb het kleintje gevangen de ladder onder het nestje gezet en hem er terug in gezet.
Meteen gingen de ouders een kijkje nemen hoe het de kleine dappere dodo is vergaan.
Eind goed al goed zou ik denken. De volgende dag zat kleintje weer in de tuin en nu was Tijgertje de buurpoes aan het snuffelen wat dit was want dit kende hij niet als jonge kater.
Ik pakte de kat en zette hem over de schutting helaas heeft hij later toch zijn instinct gevolgd...


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage