Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

maandag 20 oktober 2008

lapjes

Lapjes quilt Afmeting 200 x 170 cm

Ik kreeg een heleboel vierkante lapjes al in het begin toen ik net met quilten begon. daar ben ik ontzettend blij mee. Eerst heb ik ze allemaal op een soort van kleur volgorde gelegd. Ik genoot en geniet nog steeds van de prachtige designs en kleuren die er zijn. Elk lapje is een geschenk op zichzelf. Dank je wel hiervoor Jacomien. Inmiddels had ik een patroon gevonden op internet en vond dat mooi om te maken. Eerst werd het een vrij kleine quilt, maar toen besloot ik het toch groter te maken maar dat was heel moeilijk want er kan van alles verkeerd gaan, dat wil je gewoon niet weten.
Uitendelijk vandaag helemaal af en dit is het geworden. Wat een prachtige lapjes, hé

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage