Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

maandag 11 mei 2009

Kunstmarkt

Na een dag "bijkomen" van de kunstmarkt kijk ik er met veel plezier op terug. Erg veel positieve reacties heb ik gekregen, van ; dat is toch heel ander pacthwork, wat een fantasie, kleurrijk, vol verbazing hoorde ik "Goh of wat is die mooi," veel enthousiasme en wat al niet meer. Mensen waren verwonderd dat ik veel verschillende materialen gebruik en dat het vnl. oude en hergebruikte stoffen zijn. Er is me aangeboden dat ik stoffen en of lapjes krijg die niet meer worden gebruikt. Ik genoot vooral dat zoveel mensen bleven stilstaan en met aandacht hebben gekeken.
Leuk was het dat ook veel mannen bleven staan om te kijken.
Veel folders en kaartjes heb ik uitgedeeld. Ik ben benaderd voor een expositie en er komt een stukje in de weekkrant " Hoog en Laag" en ben zeer tevreden over deze dag en bewaar de vele goede succes wensen voor mijn volgende inspiraties.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage