Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

vrijdag 8 mei 2009

Kunstmarkt

Landschap br velours afmeting 55 x42 cm. mei 2009 Materiaal o.a. Velours, Katoen,Jute, beschilderde non woven, knoopjes, geschilderd behang e.d. Kunstmarkt in Renkum zaterdag 9 mei De dag voor moederdag. Ik ben druk geweest om nog wat af te maken en eeen paar handdoekjes te borduren voor moederdag en wat wandkleden af te maken. Ik sta er met mijn wandkleden en andere dingen in een kraam. Wees welkom en ga een een kijkje nemen. Het belooft een mooie dag te worden met zon. De regenbuien waren wel hard nodig voor de tuin. Het is best spannend welke reactie ik zal krijgen. Ik zal na morgen e.a. schrijven op de site.

1 reacties:

Anonymous Anne-Maartje zei...

Hallo Mama,

Wat een drukke dag was het gister, maar heel veel leuke reacties gekregen gelukkig!
Op naar de volgende kunstmarkt!
Groetjes,
Anne-Maartje

10 mei 2009 om 16:12  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage