Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

zondag 1 januari 2012

.
Ik ga een tas voor de djembé maken van  een jongeman die een groot deel van het jaar in Equador woont en leeft. Hij wil graag een zeemeermin en dieren van de galapagos eilanden er op o.a. een zeeleeuw, schildpad en ook de blauwvoet vogel. Een prachtig en leuk dier. Het ontwerp voor de zeemeermin is inmiddels klaar. Ik plaats een foto op mijn weblog in Juli als hij de tas komt halen.Hier zie je zo'n blauwvoetvogel.

foto van internet

Verder zal ik dit jaar ook meedoen aan een expositie en zal dat tijdig laten weten.
Waarschijnlijk ga ik meedoen met een opleiding maar dat is even af wachten. Inmiddels ga ik een halve dag minder werken en heb ik meer tijd om in mijn grotere nieuwe werkplek/atelier door te brengen. Ik heb nu een mooie uitstortgootsteen om mijn verf lapjes en andere  materialen goed te kunnen uitspoelen. Natuurlijk ga ik verder met al mijn werkjes en zal  geregeld op mijn site wat laten zien. Momenteel heb ik omslagen gemaakt voor notitieboekjes van een non woven stof die bewerkt zijn met gesso papier verf en ander materiaal.




1 reacties:

Anonymous Tineke zei...

Ben heel benieuwd naar je tas straks, volgens mij kun je daar je creativiteit goed in kwijt.
Een heel voorspoedig, creatief en vooral gezond 2012 gewenst.

2 januari 2012 om 14:04  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage