Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

vrijdag 16 september 2016

18 augustus 2016 dat is inmiddels 4 weken geleden moest ons hondje Chocoma ingeslapen worden. Ze is ruim 13 jaar bij ons geweest. Nu mis ik het dagritme wat ik had omdat ik geregeld met haar ging wandelen. Naast foto's maken ben ik "aan de kook" gegaan en heb een keukenmachine gekocht.
Heb een aantal kookboeken gekocht wat keukengerei en ik heb er vooral plezier aan. Bovendien het nog lekker. Om onze "buikjes' te beperken ga ik op de fiets en Marion is met Spinning begonnen. Dit is wat ik zoal gemaakt heb. Daar komt bij dat ik een citroentaart extra deeg saus en een heel scala aan zelf gedroogde kruiden in potjes heb. Dit is alvast een goed begin;o)
Courgettebootjes uit Powerfood van Rens Kroes
Pizza met groente en kaas
Auberginesalade uit "de kleine vegetariër 
                                      (zee)forel met venkel uit fastfood van Gordon Ramsey
                                                    Quiche uit mijn eigen mouw geschud
Pakketje zalm met romige prei (Magnifico v. Gino D"Ocampo en Italiaans gebakken aardappeltjes uit Nigellisima van Nigella Lawson

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage