Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

woensdag 4 februari 2009

"Blauw"afmeting 62 x66 cm.
Iets wat ik al eerder heb gemaakt maar lang heb laten liggen om er toch nog iets aan te doen.
Ook hier is het grappig hoe toeval de stofjes bij elkaar brengt. Daar geniet ik van.
Als iemand hier haar stof van een jurk of blouse in herkent dan kan dat kloppen.
Hier een detail foto.
De kraaltjes heb ik er afgelopen zomer opgemaakt toen ik heerlijk genoot van het zonnetje op de camping en de mooie koeien die vlak voor me lopen en dan af en toe eens komen kijken.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage