Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

zaterdag 30 mei 2015

Salamander


Op een koude woensdag ochtend al op tijd naar Arboretum De dreyen.  Ik kwam al gauw deze kleine salamander tegen ongeveer 10 centimeters lang. 
Eerst dacht ik dat ie dood was omdat hij zo stil lag en  kon mooi mijn statief installeren. Even daarna stak hij zijn pootje omhoog alsof hij wilde zeggen "hi"
hee langzame bewegingen maakte hij alsof alles in slowmotion ging. Heel leuk om te zien.


Even verderop zag ik meer dieren  zoals onderstaande die zich niet hebben voorgesteld ;o)

Een Heermoes met dauwdruppels ziet er mooi uit in het ochtendlicht lijkt bijna een klein kerstboompje

Deze roze bloemetjes kon ik niet voorbij lopen  en ik  wilde er even voor op mijn knieën. Wie ze zo mooi geverfd heeft krijgt een stempeltje of een stickertje.

Langs de vijver stond het veenpluis net gewassen door de dauw zo mooi wit.








0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage