Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

zondag 25 september 2016

Kasteeltuin


De kasteeltuin in Hemmen die door vrijwilligers wordt onderhouden ziet er altijd fantastisch uit. ik fiets er even graag naar tuin om wat foto's te maken.

        Mooi gevederd blad
                                                                           Wesp
   Astrantia
                                                                      Astrantia
Echinea cea

                                                                      Zonnehoed
   
                                                                          Phlox

Echineacea
wesp
schimmel is mooi om te zien
Deze rozenblaadjes zijn op hun retour
blad
verdorring van bloem
in de druppel 
                                                                        doorkijkje
plasgootje;o)
roos


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage