Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

woensdag 4 februari 2009

Herinnering.

Kortgeleden heb wat lapjes en blokken gekregen van Alie en daar heb ik samen met "oude zakdoeken"van mijn vader ( hij is 25 jaar geleden overleden) dit van gemaakt.
De rode streepjes en stipjesstof is van het boxkleed waar mijn kinderen op hebben gespeeld. Dus er zitten een paar herinneringen in verwerkt.
Dus zo noem ik het" Herinnering "afmeting 140 x 140
Herinnering van kleding/stoffen foto's en ander materiaal die voor u belangrijk zijn kan ik voor u verwerken. Ik maak in opdracht wandkleden/ tassen, kussens, een quilt een kleed voor box of kinderbedje van stoffen die voor u belangrijk zijn of zijn geweest. Dat kan bijvoorbeeld kleding zijn uit uw eigen jeugd of van uw ouders, broer, zus dochter zoon of iemand anders. Een herinnering die u hebt en graag wilt blijven bewaren door het op deze manier te veranderen in iets dat tastbaar blijft. Ik kan er knoopjes, sieraden, brieven, plastic, gespen en allerlei andere dingen in verwerken. Samen met u bespreek ik wat de bedoeling is en om te horen om welk(e) mens(en) het gaat en in welke relatie u staat of stond. Soms is deze informatie belangrijk om te weten wat uw ideëen zijn zodat ik daar vorm aan kan geven. U kunt denken aan een cadeau voor mensen die in het huwelijk treden en de stoffen van hun kindertijd verwerken De geboorte van een kind om zo een boxkleed of dekentje te maken van dekentjes waar uzelf onder geslapen hebt. Bij het overlijden van een dierbaar iemand kan het troost bieden als kleding verwerkt wordt tot een kussen of kleed dat u kunt koesteren.
Dit kleed is één voorbeeld daarvan.
Voor mijn moeder

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage