Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

zondag 7 juni 2015

Ooievaar


Prachtig weer is het om foto's te maken. onze hond moest naar de dierenarts om tandsteen te laten verwijderen. ze had de bibberen in haar pootjes want dat vindt ze nooit leuk. Trouwens welke hond wel? Het mooie wasvoor mij  dat daar een nest ooievaars was en ik heb gekeken of ik er een  jonkie op kon krijgen. Een hele tijd gewacht  en moeder of vader hield me goed in de gaten. Geduld wordt beloond.


Een van de kinderen werd nieuwsgierig  
 
nee twee 
Nee drie van die kids en dat op zo'n "klein plekje"






1 reacties:

Anonymous Truus Nauta zei...

mooie opnamen, José !

13 juni 2015 om 10:37  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage