Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

donderdag 13 augustus 2015

Wolfheze


Tussen de de plantjes zat ik rustig foto's te maken. Schaars gekleed door het warme weer in korte broek en hemdje. De mieren vonden het interessant en het was maar even of ze kropen zelfs in mijn broek. Dat heb ik maar even volgehouden en toen moest ik wel opstaan. Een vlinder kroop bijna ín mijn lens. een leuk én minder leuk contact met de dieren. 

Natuurlijk zat ik heel stil 
voelde me net een bloem
E
toen deze citroenvlinder zo dicht bij kwam 
we hadden contact ze lette op mij
tussen deze struiken maar ja de mieren...
maakten dat ik op moest staan en even verderop zat dit  prachtige knuffelbeertje het is een nachtvlinder de Hageheld

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage