Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

zaterdag 13 juni 2015

Buurman



Janwillem onze buurman  bioloog is in de tuin te vinden en daar elke dag met liefde bezig. Daar geniet iedereen van in de buurt kijkt ernaar en maakt een praatje met hem.  De website van gaat over kleine zeldzame inheemse planten en ik maak geregeld een foto voor zijn website "Het Kandelaartje"

Orchideeën als het Siberisch vrouwenschoentje en andere met hun prachtige kleuren.



De regendruppels op vrouwenmantel zijn als diamanthes.

Het "Bevertje" ziet er een beetje uit als haver is heel fragiel en lijkt helemaal groen. Toch zie ik er ook een licht lila kleur in. In het minste zuchtje wind danst ze met haar mooie pluimpjes.













0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage