Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

zaterdag 15 augustus 2015

Winterberg in Sauerland


Sauerland een paar dagen zijn we er geweest prachtig gebied mooi weer mooie bergen die Kahler Asten was zo'n beetje de hoogste daar n de omgeving.

De berg de Kahler Asten
Duitse vakwerkhuizen
Grot in de omgeving aan de buitenkant
en van binnen
mooi om te zien
Die Kahler asten in het ochtendlicht
dan lijkt alles zoveel mooier
gewone kattenstaart
ochtend door deze mooie schermbloemen 
die altijd vol zitten met kleine beestjes
een prille berenklauw 
zuring en een schermbloem
Campanula en en varen
leeuwenbekje
Vage distel met een bezig bijtje
Boterbloem en gras
onze lieve vrouwe bedstro
zandoogje
witte dovenetel
rode klaver
Campanula met een kevertje
Een grasmotje zit een beetje glazig te kijken
De overkant van ons hotel "even" de berg omhoog
Wikke
Kleefkruid
Bessen tussen het struikgewas
Een bemoste boomstronk
Vingerhoedskruid
een prachtig beeld
witte veldbloemen
een verliefde kever
Hij,zij bleef me een tijd volgen en vloog op mijn schouder 
en mijn jasje een bijzonder contact
Een kevertje nog voor we ons pad  hotel vervolgen.
De laatste vakantiefoto voor dit jaar in Sauerland










0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage