Eigen tijd

Welkom op mijn blogspot fijn dat tijd hebt om te kijken. Ik hou van Koken en gezond lekker eten tuinieren en (macro) fotografie.

Mijn foto
Naam:
Locatie: Wageningen, Gelderland, Netherlands

Ik vind het leuk om enthousiasme te delen. mailadres: jma.mid@hotmail.com

maandag 7 september 2015

Het Engelse werk


 Het Engelse werk in Zwolle daar ben ik samen met Anja geweest om elkaar weer te ontmoeten en samen foto's te maken. Een mooie uitspanning met veel water zwanen en een leuk restaurant waar we gezellig hebben kunnen  bijpraten.


 Een mooi zonnetje maakt het helemaal 
De zwanen zijn gewend aan mensen
Doorkijkje 
Zo sierlijk en elegant deze zwaan 
 Rode klaver
Libel geniet van  de rust
Fluitekruid 
 in knop
met een beestje die er lekker in dook


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage